Помірне споживання алкоголю рятує немолодих жінок від недоумства
Февраль 13, 2008Немолоді жінки, алкогольні напої, що регулярно вживають, краще справляються із завданнями на кмітливість, пам’ять, абстрактне мислення і володіння мовою, чим їх непитущі ровесниці.
До таких виводів приходять американські дослідники з медичного центру Університету Уейк Форест, що вивчили дані більше 7 000 американок у віці старшого 65 років.
У розпорядженні учених були результати масштабного дослідження, присвяченого впливу гормональних препаратів на душевне здоров’я немолодих пацієнток. Учасниці дослідження виконували численні завдання і тести для оцінки розумових здібностей, пам’яті, словарного запасу, побіжності мови і здібності до абстрактного мислення. Крім того, вони відповідали на питання про спосіб життя, звички і частоту вжитку алкогольних напоїв.
За даними дослідників, жінки, що випивали від однієї до трьох порцій алкогольних напоїв в день, в цілому краще справлялися із запропонованими завданнями. Особливо добре їм вдавалися тести на мовні функції.
За словами координатора дослідницького проекту Марка Еспеланда, результати дослідження говорять про те, що помірне вживання алкоголю може надавати захисну дію на центральну нервову систему немолодих жінок, запобігаючи розвитку старечого недоумства і, зокрема, хворобам Альцгеймера.
Разом з тим Еспеланд не рекомендує жінкам, що утримуються від вживання алкогольних напоїв, міняти свої звички. Принаймні, до тих пір, поки механізм благотворної дії алкоголю на мозок не буде остаточно з’ясований вченими.
Мой блог находят по следующим фразам